محل لوگو

پاورپوینت درس پنجم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان گل صدبرگ


دانلود پاورپوینت درس پنجم هدیه های آسمان پایۀپنجمدبستانگلصدبرگ

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20

 

 

 

 

گل صدبرگ

خدای مهربان بر او سلام می فرستد. فرشتگان آسمان بر او سلام میفرستند. مسلمانان در سراسر زمین بر او سلام میفرستند. او دوست داشتنی ترین دوست خدا و بهترین بنده ی اوست. نام زیبایش، مشهورترین نام عالم است؛ محمّد درتمام نمازهایمان نام او را می بریم.

هرگاه نامش را میشنویم، قلبمان شاد می شود و بر او و خانواده ی پاکش درود میفرستیم. تک تک گفتارهایش شنیدنی، یک یک رفتارهایش دیدنی و لحظه لحظه ی زندگی اش لبریز از زیبایی است. گوشه هایی از زندگی زیبایش را به تماشا می نشینیم:

خدا رابسیار دوست داشت

تمام کارهایش را با نام خدا آغاز میکرد؛ وقتی کارش را به پایان میرساند، خدا را شکر میکرد؛ در برابر دستور خداوند همیشه تسلیم بود و میفرمود: «همیشه و همه جا فرمان خدا بر هر چیزی مقدّم است ؛» با اشتیاق تمام، چشم انتظار رسیدن وقت نماز بود و می فرمود: «نماز، نور چشم من است ؛» هرگاه وقت نماز میرسید، به بِلال میگفت: «ای بلال اذان بگو و ما را با اذان گفتن خوشحال کن ؛» به قرآن کریم علاقه ی زیادی داشت و با صدایی زیبا آن را میخواند؛ شب ها قبل از اینکه بخوابد، بعضی از سور ه ها را میخواند.

 


مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما