محل لوگو

خلاصه کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی


خلاصهکتابروشهاوفنونتدریس دکتر حسن شعبانی

فرمت فایل: پی دی اف

تعداد فایل: 2 عدد فایل

مجموعه تعداد صفحات: 225

توجه کنید این دو فایل پی دی اف تقریبا شبیه هم هستند جز در رنگ و اندازه فونت. و دراصل این خلاصه کلا حدود 112 صفحه است. هر دو فایل را قرار دادیم تا اگر قصد پرینت یا مطالعه دارید از فایلی که مناسب می دانید استفاده کنید.

 

 

بخشی از متن:

خلاصه کتاب روش ها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی

فصل اول: نظریه های یادگیری

اهداف فصل: ما می خواهیم در این فصل با مفاهیم یادگیری، تفاوت مفهوم یادگیری و عملکرد، عوامل موثر در یادگیری و نظریه های معروف یادگیری آشنا شویم.

الف: تعریف یادگیری

مهارتهای خاصی می دانند و عدده ای دیگر آن را انتقال مفاهیم علمی از فردی به فرد دیگر تصور می کنند. در این تعاریف مربی یا معلم نقش اساسی دارد و شاگرد چندان فعالیتی از خود نشان نمی دهد که باعث اختلال در امر یادگیری معنی دار می شود. رفتارگرایان یادگیری را تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری تعریف می کنند و از دیدگاه مکتب گشتالت یادگیری کسب بینشهای جدید یا تغییر در بینشهای گذشته است. آنچه در این دو تعریف مشترک است بحث تغییر است. کاملترین تعریفی که تاکنون از یادگیری توسط هیلگارد و مارکوئیز ارائه شده است عبارت است از فرآیند تغییرات نسبتا پایدار در رفتار بالقوه فرد بر اثر تجربه.
و ...


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 248

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما